czwartek, 3 czerwca 2010

Spacer po ogrodzie

Pogoda w tym roku płata nam figle i zamiast cieszyć się grillowaniem i kąpielami słonecznymi przestrzeń wokół domu raczej podziwiamy z okien. A szkoda, bo warto wybrać się na spacer i pochwalić wdzięczące się do nas kwiaty azalii, różaneczników, pąki róż. Już teraz wyłoniły się z zielonych kęp liści smukłe kwiaty orlików i pawiookie irysy. Tych, którzy jeszcze nie mają ścieżek wśród kwiatów zachęcam do stworzenia sobie choćby niewielkiej dróżki. Wystarczy kilka płaskich kamieni, płyt terakotowych czy nawet pozostałych po budowie dachówek obsadzonych macierzanką, karmnikiem czy zawciągiem nadmorskim. Aby dróżka była bardziej tajemnicza można dodać wyższe rośliny jak malwy, ostróżki lub też płaczące drzewka, których korona stworzy nam naturalną bramkę. MIŁEJ ZABAWY! :)

4 komentarze:

  1. Dlatego ja właśnie także chciałam mieć piękny ogród i wszystko idzie w dobrym kierunku. Od niedawna także zaczęłam zbierać wodę deszczową i jak czytałam w https://www.dostudni.pl/zbieranie-deszczowki-i-wod-roztopowych-dla-celow-domowych-i-do-uprawy-roslin,b73.html to takie zbieranie deszczówki jest świetnym sposobem na nawadnianie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że nie ma piękniejszych miejsc jak ogród i muszę przyznać, że faktycznie w takich miejscach świetnie się wypoczywa. Właśnie dlatego ja również zdecydowałam się na założenie ogrodu. Bardzo ciekawie prezentuje się pompa do nawodnień https://wbudowie.pl/jaka-pompe-do-nawodnien-wybrac i na całe szczęście wiem już jaką wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat w moim ogrodzie można fajnie odpocząć, ale nie ma zbyt wiele miejsca na spacery. Jednak cały czas staram się, aby był on bardzo ładny. Fajnie, że zdecydowałam się także na system nawadniania ogrodu https://www.podlane.pl/ ponieważ każdy z nas wie jak podlewanie roślinności jest istotne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Planowanie zakupu drewna w dużych ilościach może być wyzwaniem, szczególnie jeśli szukasz specyficznych gatunków lub wymiarów. https://drewnohurt.com/ oferuje nie tylko szeroki wybór materiałów, ale także pomoc wykwalifikowanych ekspertów, którzy doradzą najlepsze rozwiązania dla Twojego projektu. To idealne miejsce dla firm budowlanych i stolarzy poszukujących niezawodnego dostawcy drewna.

    OdpowiedzUsuń